dimarts, 19 de juny del 2012

Cites aproximades (o no)

No sigas empeñado en comprender la vida (···) y así será para ti como una fiesta. Ni se le ocurriría amasar esa lluvia entre sus dedos. Toco tu boca. Con un dedo toco el borde de tu boca. És amb els ulls que pots ferir-me. Avui, demà i ahir s'esfullarà una rosa, i a la verge més jove li vindrà llet al pit. No he desitjat mai cap cos com el teu. A mamar, tots els versos! Amb draps d'angúnia m'eixugo el pit, les mans. No sóc jo qui t'estim, t'estima un Déu. Fins que s'acabi l'amor, fins que s'acabi. La meva fi serà un vers redemptor. Si la lluna feia el ple, també el féu la nostra pena. Ingrávidos y gentiles como pompas de jabón. Vermell cor, amor i sang.

6 comentaris:

  1. Com t'inspires?
    Et recomano twitter per publicar micropensaments instantanis i espontanis, en deus tenir milers.

    :)

    ResponElimina
  2. Tot això són cites de textos o poemes que alguna vegada he llegit i que tinc emmagatzemades dins del cap, associades seguint no sé quin criteri. És una manera de fer una fotografia del que sento, sense sortir de mi, però amb paraules de fora.

    Tinc twitter, però no hi escric gairebé res! Hauré de provar de passar-hi més sovint! :)

    ResponElimina
  3. És una forma original d'expressar-te doncs... quin és el teu usuari de twitter??

    ResponElimina
  4. @dylanesca, però no hi escric gaire, i el que hi escric són tonteries!

    ResponElimina
  5. @dylanesca, però no hi escric gaire, i el que hi escric són tonteries!

    ResponElimina